*/*/ تسلیم شدم به همین راحتی!

 

تسلیم شدم. به همین راحتی. خاله ب کرونا گرفته‌. اینستاگرام رو نصب‌ کردم. رفتم تو اون اکانت فیکه، ازش خسته شدم، اومدم بیرون، رفتم تو اکانت خودم، دیدم دوتا پست فرستاده؛ اولش نمی‌خواستم کلا ببینم که چی فرستاده، نمی‌خواستم دایرکت هیچ کس رو چک کنم، م.ع منشنم کرده بود، فضولی‌م گل کرد، رفتم دیدم که چی گذاشته، یه ذره بیشتر موندم، و دیدم که واقعا دلم میخواد ببینم چی برام فرستاده، بازش کردم! و بعدش تلگرام رو هم ریختم. باورت میشه که ‌تو تلگرام هیچ پیامی بهم نداده بود؟:) باورش سخته‌. همین جور که داشتم اسکرول می‌کردم و پیامش نبود، حتی یه احوال‌پرسیِ ساده! گرمم شد، گُر گرفتم، آتیش می‌بارید، عرق می‌کردم و نمی‌تونستم حرارت بدنم رو تحمل کنم. غیرقابل باور بود برام. غیرقابل باور. من تازه انتظار داشتم که بهم اسمس بده:)) تو چه دنیایی سیر میکنی؟:))

۱۴ مارچ ۲۰۲۰
۲۴ اسفند ۱۳۹۸

 

دلم برای خودم سوخت!